Documentatie

Factuur overzicht

Zodra je één of meerdere automatiseringen hebt aangemaakt kun je het resultaat hiervan bekijken in het factuuroverzicht. Vanaf jouw account pagina klik je op het icoon “Factuur overzicht” of kun je de pagina bereiken via het hoofdmenu.

 

 

Je komt dan terecht op de “Factuur overzicht” pagina. Hier kun je de eerder gemaakte automatiseringen terugvinden in het keuzemenu.  Selecteer een automatisering en de bijbehorende facturen worden geladen.

 

Nog geen facturen

Nog geen facturen te zien? Dan zijn deze waarschijnlijk nog niet binnengehaald. De synchronisatie gebeurt elke nacht, waarbij de facturen van de dag ervoor worden geïmporteerd. Wanneer er geen nieuwe facturen zijn gegenereerd in de afgelopen 24 uur, dan zul je vanzelfsprekend ook (nog) geen facturen terug vinden in het overzicht.

Mocht je na meerdere dagen nog steeds geen facturen zien, en weet je zeker dat er nieuwe facturen beschikbaar zijn? Neem dan gerust contact met ons op en dan kijken we mee!

 

Factuurstatus  = wachtrij

Yes! De koppeling is geslaagd en de facturen zijn geïmporteerd in ConnectieSysteem. In dat geval zie je dus (na één dag) daadwerkelijk de facturen terug in het factuur overzicht. Wanneer de status “wachtrij” betreft dan betekent dit dat deze facturen in de rij staan om verwerkt te worden in de boekhouding. Om te voorkomen dat er duizenden facturen in één keer verstuurd worden naar de boekhouding (en hiermee limieten worden overschreden), worden de facturen in fases doorgezet.

 

 

 

Factuurstatus  = verwerkt

Zodra de status van een factuur “verwerkt” is, dan betekent dit dat deze succesvol is verwerkt in de boekhouding. Ga naar de “facturen” pagina in Moneybird om de verwerkte facturen te bekijken.

 

 

 

 

Factuurstatus  = foutmelding

Wanneer een factuur onverhoopt niet is doorgezet naar Moneybird dan wordt de status aangepast naar “Error/fout”. In dit geval hoef je niets te doen. De betreffende facturen worden dan opnieuw toegevoegd aan de wachtrij.