En dit elke week/maand weer opnieuw?
Automatiseer dit proces met ConnectieSysteem en bespaar tijd & frustratie!
— Binnenkort Beschikbaar —
Al 8+ jaar gebruiken we Moneybird in verschillende bedrijven en organisaties voor de boekhouding. Het administratiesysteem, en het bedrijf erachter is een verademing om mee te werken + het maakt het doen van de boekhouding net iets leuker (voor zover dat kan).
Er ontbreekt echter iets aan het systeem, wat inmiddels is gegroeid naar een frustratie: het regelmatig handmatig inboeken van verkoopfacturen! Facturen van externe systemen/diensten zoals bijvoorbeeld Stripe moeten allen nog handmatig ingeladen worden…
Het blijkt dat een dergelijke automatisering ook niet op de planning staat bij Moneybird (zie screenshots). Het opzetten en onderhouden van meerdere integraties kost namelijk ontzettend veel tijd, en zij willen zich richten op hun core business. Daarnaast is logischerwijs het nieuwe ‘Moneybird Payments’ voor hen veel lucratiever om tijd aan te besteden. Onwijs jammer, daar zo een functie het ontbrekende stukje van de puzzel is om de gehele administratie te automatiseren voor zover dat kan EN ons gigantisch veel tijd en frustratie kan schelen.
Daarnaast blijkt dat er veel meer Moneybird gebruikers met deze frustraties rondlopen.. (Herkenbaar?!)
Vandaar dat wij zelf aan de slag zijn gegaan met het bouwen van een geautomatiseerde tool, die iedereen kan gebruiken:
ConnectieSysteem
ConnectieSysteem gebruiken voor slechts 15,- p.m.LAUNCH ACTIE! Tijdelijk lifetime licenties beschikbaar!
Onbeperkt facturen synchroniseren.
Geen verplichtingen.
Op elk moment opzegbaar.
VerzamelSysteem gebruiken voor slechts 15,- p.m.LAUNCH ACTIE! Tijdelijk slechts 9,- per maand!
Onbeperkt facturen verzamelen.
Geen verplichtingen.
Op elk moment opzegbaar.
BETA open: juli 2023
Jaarlijks
Launch actie:
Jaarlijks
Maandelijks
Launch actie:
Maandelijks
Ben je boekhouder of accountant en is deze tool interessant voor jouw klanten? >> Klik hier voor meer info omtrent speciale boekhouder licenties.
Éénmalig
Maandelijks
Éénmalig
Frequently Asked Questions
ConnectieSysteem is in de eerste instantie gebouwd voor Moneybird gebruikers die facturen uit externe systemen geautomatiseerd willen synchroniseren in hun boekhouding.
Wanneer je nog handmatig met facturen in de weer bent, dan is ConnectieSysteem perfect voor jou om tijd te besparen.
In de toekomst zullen er meerdere sotwaresystemen worden geïntegreerd.
Facturen worden elk uur gesynchroniseerd.
Momenteel worden facturen van de huidige dag en de afgelopen 24 uur gesynchroniseerd. Dus de facturen van de dag ervoor (afgelopen 24 uur) worden ook binnen gehaald.
Dit kunnen wij voor je uitvoeren op aanvraag.
Twijfel je nog of ConnectieSysteem iets voor jou is? Probeer het dan eens uit.
De service kan op elk moment geannuleerd worden. Hou er wel rekening mee dat je dit doet voor de volgende verlengingsdatum zodat de volgende periode niet in rekening wordt gebracht. Zodra de volgende periode is geïncasseerd worden er geen terugbetalingen verricht. Meer informatie kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.
Voor pre-sale orders:
Voldoet het systeem na toegang onverhoopt niet aan jouw verwachtingen? Dan ontvang je gewoon het aankoopbedrag terug!
ConnectieSysteem is een website van TechPreneur B.V.
Samen met een remote team creëren we websites, software en tools voor online ondernemers.
>> Lees verder
ConnectieSysteem is een 3rd party Moneybird integratie, ontwikkeld door TechPreneur B.V..
Het is niet gemaakt door, geallieerd aan, of support verlenend door Moneybird en/of Stripe.